بین مطالب وب سایت جستجو کنید

خرید اکانت کلش ؛ فروش اکانت کلش آف کلنز ؛ خرید اکانت کلش رویال ؛ فروش اکانت کلش رویال ؛ خرید و فروش اکانت براول استارز ؛ خرید و فروش اکانت پابجی موبایل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نوین کلش
5:7
یک شنبه 19 تير 1401

آموزش اتک با ماینر یا معدنچی در کلش آف کلنز


ماینرها هنگام حمله هدف ترجیحی ندارند. آنها به سادگی به نزدیکترین ساختمان حمله خواهند کرد. با این حال، هنگامی که آنها از نیروهای دشمن، قهرمانان، یا اسکلت‌های تله اسکلت (چه با حمله به خود یا با قرار گرفتن در نزدیکی یک سرباز دوست دیگر مورد حمله) آگاه شوند، ساختمان مورد نظر قبلی خود را ترک خواهند کرد و در عوض با نیروهای دشمن درگیر خواهند شد. هنگامی که همه نیروهای دشمن در نزدیکی شکست خوردند، ماینرها به نزدیکترین سازه حمله می کنند


استراتژی حمله با معدنچی



در بازی جذاب کلش آف کلنز ماینر قبل از حمله به دفاع شبیه هوگ رایدر یا خوک سوار است. سربازی که می تواند دیوارهایی را که به هر چیزی حمله می کند دور بزند. با این حال، مکانیک ماینر بهتر است زیرا در زیر زمین شکست ناپذیر است.
ماینرها به خوبی با Hog Riders همکاری می کنند و این دو نوع نیرو را می توان در ترکیبی به نام Hog Miner با هم ترکیب کرد. ماینرها می توانند با دفاع از قهرمانان و تله های اسکلت مقابله کنند، در حالی که هاگ رایدرها در برابر دفاع قدرتمندتر هستند زیرا آنها دفاع را در اولویت قرار می دهند و DPS بهتری داشته باشید اگر Grand Warden و Royal Champion باز شوند، می‌توانند با یک حمله هیبریدی برای پشتیبانی از بسته به داخل فرستاده شوند، زیرا هر دوی این قهرمانان قادر به دور زدن دیوارها هستند و بنابراین می‌توانند به راحتی آنها را دنبال کنند.

    با این حال، این ترکیب نسبت به نیروهای هوایی Clan Castle نقطه ضعفی دارد، زیرا هیچکدام قادر به هدف قرار دادن آنها نیستند. در صورت امکان، تحریک و نابود کردن نیروهای Clan Castle قبل از حمله می تواند مفید باشد.
از ماینرها می توان برای راه اندازی تله ها و فریب دادن نیروهای Clan Castle استفاده کرد. آنها همچنین می توانند به عنوان یک حواس پرتی کوچک استفاده شوند.

    به عنوان مثال: شما از GoWiPe (Golems، Wizards، و P.E.K.K.As) استفاده می کنید، اما نیروهای Inferno Towers و Clan Castle یک بار در فاصله چند ثانیه، گولم های شما را خارج می کنند. می توانید به سرعت یک ماینر را قرار دهید تا ظاهر شود و حواس دفاعی ها منحرف شود.

ماینر را نمی‌توان بر خلاف همتای کلش رویال خود در هیچ نقطه‌ای از نقشه قرار داد. باید مانند هر واحد دیگری خارج از ناحیه قرمز قرار گیرد.
ماینرها در تعداد زیاد برای حمله به پایگاه‌ها با برج‌های اینفرنو که روی حالت تک هدف تنظیم شده‌اند عالی هستند، زیرا هر بار که ماینرها در زیر زمین حفر می‌کنند، برج‌های اینفرنو دوباره باید گرم شوند.
از توانایی معدنچیان برای نقب زدن در زیر زمین استفاده کنید. هرچه ماینرهای بیشتری داشته باشید، ساختمان‌ها یا نیروهایی را که هدف قرار داده‌اند سریع‌تر نابود می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند به سرعت به زیرزمین برگردند. این به دفاع زمان کمتری می‌دهد تا آنها را هدف قرار دهد و می‌توان با طلسم خشم برای افزایش آسیب یا جادوهای شفا برای حفظ سلامت کامل آنها در زمانی که ماینرها به ساختمان‌های بسیار مرتفع HP مانند انبارها حمله می‌کنند، کمک کرد. توصیه می‌شود که ماینرهای کافی در یک تیم وجود داشته باشند تا بتوانند هر ساختمانی را که با آن در تماس هستند، به‌جز ساختمان‌های بسیار مرتفع HP مانند انبارها، یکبار شلیک کنند.
ماینرها زمانی آسیب پذیر هستند که به تعداد کم پخش شوند یا به ساختمان های مرتفع HP حمله کنند زیرا آسیب نسبتاً کمی دارند و HP.
ماینرها زمانی مفید هستند که در وسط پایه باشند. ساختمان‌های بیرون را با نیروهای دیگری مانند Bowlers و Heroes خود کوتاه کنید تا آنها را در میانه نگه دارید.
دفاعی

ماینرها سربازان قوی قبیله قلعه هستند که آسیب قابل قبولی وارد می کنند، اما هنگام دفاع در زیر زمین نقب نمی زنند. درعوض، آنها با سرعت کمتری از سطح زمین حرکت می کنند. همراه با سرعت ضربه نسبتا آهسته آنها، این بدان معنی است که جمع کردن یک ماینر دفاعی با نیروهای انبوه می تواند مفید باشد.
    از آنجایی که ماینرها هنگام نقب زدن، تله‌ها را راه‌اندازی نمی‌کنند، باید تله‌های خود را طوری قرار دهید که با بالا آمدن ماینرها فعال شوند.
    برای مبارزه با ماینرها می توانید پایگاه خود را جمع و جور نگه دارید و انبارهای خود را نزدیک به تجهیزات دفاعی خود نگه دارید. با انجام این کار به ماینرها زمان کمتری برای بهبودی در هنگام سفر در زیر زمین می‌دهید، به نیروهای دفاعی خود کمک می‌کنید در زمانی که بالای زمین هستند بیشترین آسیب را وارد کنند و زمانی که به انبارها حمله می‌کنند آنها را برای مدت طولانی‌تری بالای زمین نگه دارید.
    Skeleton Traps روی زمین قرار می گیرد و نیروهای دفاعی Clan Castle (مانند کمانداران انبوه) می توانند ماینرها را برای مدتی متوقف کنند، زیرا سرعت حمله آنها پایین است. این امکان وجود دارد که ماینرها برای ادامه حمله به این عوامل حواس‌پرتی، تنها برای فاصله کوتاهی در زیر زمین نقب بزنند و زمان بیشتری از زمان لازم را صرف کنند.
    بمب های غول پیکر می توانند آسیب قابل توجهی به ماینرها وارد کنند و حریف را غافلگیر کنند. با این حال، از آنجایی که ماینرها تنها زمانی که در بالای زمین هستند، تله‌ها را راه‌اندازی می‌کنند، در زیر زمین نمی‌توانند آسیب ببینند، آنها را درست در کنار یک دفاع در جهت دفاع دیگر قرار دهید تا آن را فعال کنند


آموزش اتک با ماینر یا معدنچی در کلش آف کلنز

 

تفاوت های ارتقا

ماینر در سطوح 3، 5 و 7 دچار تغییرات بصری قابل توجهی می شود.

    در ابتدا، ماینر مردی با یک پیراهن قرمز، یک کوله پشتی قهوه‌ای و یک کلاه خاکستری نقره‌ای با شمعی در حال ذوب روی آن است.
    در سطح 3، رنگ بیل معدنچی از نقره ای به طلایی تغییر می کند.
    در سطح 5، منبع نور ماینر از یک شمع به یک چراغ جلو تغییر می کند.
    در سطح 7، کلاه ماینر طلایی رنگ می شود، چراغ جلو کمی بزرگتر می شود و چوب بیل اکنون به جای چوب فلزی است. به نظر می رسد که بیل نیز تمیزتر است.
    در سطح 8، رنگ بیل معدنچی از طلایی به بنفش تغییر می کند و شفت بیل طلایی می شود.

 

چیزهای بی اهمیت

اشما می توانید حداکثر 50 ماینر را در یک مجموعه کامل از کمپ های ارتش کاملاً ارتقا یافته در یک زمان داشته باشید. این عدد به 57 افزایش می یابد اگر 7 موردی را که می توانند در یک قلعه سطح 9 یا بالاتر قرار بگیرند را وارد کنید. در میدان نبرد، می‌توانید 24 ماینر اضافی را با چهار طلسم کلون کاملاً ارتقا یافته (سه مورد از موجودی طلسم معمولی و یکی از یک قلعه کلن با سطح حداکثر) کلون کنید و در مجموع 81 ماینر را به خود اختصاص دهید.
    بر خلاف همتای خود در کلش رویال، او می تواند پس از بیرون آمدن از سطح زمین دوباره نقب بزند.
    تصویر پادگان او می‌تواند تصویری بسط یافته از آثار هنری کارت او از کلش رویال باشد.
    ظاهر ماینر شبیه بیلدر است.
    نماد و تصویر معدنچی او را با پیراهنی آبی نشان می دهد. با این حال، در جنگ، او با پیراهن قرمز ظاهر می شود.
    با وجود اینکه ماینر هنگام حمله در زیر زمین نقب می‌زند، هنگام حرکت در داخل کمپ‌های ارتش نقب نمی‌زند.
    وقتی ماینر پس از مرگ یا در پایان یک نبرد ناپدید می شود، نه به اکسیر معمولی منفجر می شود و نه به اکسیر سیاه.

مپ تروفی تاون هال 14

 


مقایسه ها


ماینر یکی از معدود نیروهای زمینی است که قادر است دیوارها را بدون طلسم پرش دور بزند، بقیه Hog Rider، Royal Champion، Headhunter، L.A.S.S.I و Grand Warden (در صورت تنظیم روی حالت زمین) هستند.
ماینر به همراه Baby Dragon و Ice Golem یکی از سه سرباز دائمی در Home Village هستند که مستقیماً از یکی دیگر از بازی های سوپرسل، کلش رویال، منتقل می شوند.
معدنچیان به همراه بربرها، کمانداران و هاگ سواران تنها 4 سربازی هستند که بر اساس داستان یا افسانه/افسانه نیستند. P.E.K.K.A ممکن است بر اساس داستان باشد اما در حال حاضر ناشناخته است.
Miner و Ice Golem تنها نیروهایی هستند که در هر 2 سطح تغییرات بصری دارند، زیرا اکثر سربازان تغییر ظاهری زیادی ندارند.
ماینر یکی از چندین سربازی است که همتای بیلدر بیس یا سوپرتروپ ندارد، همراه با هیلر، الکترو دراگون، یتی، دراگون رایدر، گولم، یخ گولم و هد هانتر.
او یکی از دو سربازی است که در حالت دفاعی به جای تهاجمی، آمار متفاوتی دارد، دیگری Ice Golem است (یخ گولم یخ در دفاع کوچکتر است و کوتاه تر است).
ماینر در حال حاضر تنها نیرویی است که در حین حرکت هیچ تله ای راه نمی اندازد، زیرا آنها می روند




تعداد بازدید از این مطلب: 9
موضوعات مرتبط: کلش آف کلنز , ,
بازدید : 9
نوین کلش
5:19
سه شنبه 21 دی 1400

فروشگاه اکانت بازی های آنلاین

بازی های آنلاین متعددی برای گوشی های موبایل اندرویدی و ios وجود دارد . غول بازی های انلاین و پرطرفدارترین این بازی ها به ترتیب نام میبریم :

1. کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز یکی از بازی های پرطرفدار در سطح کشور و جهان میباشد . این بازی به قدری محبوب است که اکانت های آن در سطوح مختلف در کل جهان خرید و فروش میشوند.

خرید کلش و فروش کلش در کشور ما نیز در سایت های معتبری نظیر نوین کلش صورت میپذیرد.

این بازی تا سطح نامحدودی وجود دارد و اکنون بالاترین سطح و لول این بازی بین 270 تا 300 میباشد . آخرین مرحله و تاون هال این بازی تاون هال 14 میباشد .

با رسیدن به تاون 14 و مکس کردن تمام ابزارهای دفاعی نظیر دیوارها ، و نیروهای حمله  و قهرمان ها میتوانید اکانت خود را به قیمت میلیونی به فروش برسانید . البته لازم است بدانید برای رسیدن به این سطح نیاز به 3 سال بازی مداوم کلش آف کلنز میباشد . تاون هال های دیگر بالاتر از تاون هال 9 نیز در سایت معتبر کلش خرید و فروش میشوند .

2. کلش رویال

کلش رویال از بازی های پرطرفدار انلاین گوشی های موبایل میباشد که همانند کلش آف کلنز از محصولات کمپانی سوپرسل میباشد .

ارزش و قیمت اکانت کلش رویال نیز به سطح کارت ها و سطح پادشاه و سایر موارد این بازی بستگی دارد . جهت خرید و فروش اکانت کلش رویال نیز میتوانید از وبسایت نوین کلش با ادرس novinclash.ir استفاده کنید .

کانال تلگرام نوین کلش با آیدی novinclash@ قابل دسترسی است و با پیوستن به کانال تلگرام کلش آف کلنز میتوانید اکانت های مختلف کلش اف کلنز و کلش رویال را خرید و فروش کنید .حهت خرید اکانت کلش رویال میتوانید هم در کانال و هم درسایت دسته بندی مخصوص رویال را انتخاب کنید و از بین هزاران اکانت ، اکانت مورد نظرتون رو انتخاب کرده و خریداری کنید . همچنین برای فروش کلش رویال نیز میتوانید با مراجعه به وب سایت یا مراجعه به آیدی پشتیبانی تلگرام نوین کلش فرم مربوط به ثبت آگهی کلش رویال را پرکنید و اکانت شما در سایت نوین کلش ، کانال تلگرام نوین کلش و پیج اینستاگرام کلش منتشر شود و در سریعترین زمان ممکن به فروش برسانید.

 

فروشگاه اکانت بازی های آنلاین

 

 

این مطلب ادامه دارد ...!

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 11
موضوعات مرتبط: کلش آف کلنز , کلش رویال , ,
بازدید : 11

صفحه قبل 1 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود